Mamy 7240 opinii naszych Klientów
Zadaj pytanie » Zadaj pytanie »

KONTAKT

Serwis ePorady24 jest stworzony i prowadzony przez:

 

„Lexine” Gawek i Kielar Spółka Jawna
ul. Solec 81B lok. A-51, 00-382 Warszawa

 

Adres siedziby firmy:

ul. Witkowicka 82, 31-242 Kraków

„Lexine” Gawek i Kielar sp.j. jest wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Miasta Stołecznego w Warszawie Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000335571, REGON 141990967, NIP 701-019-70-31.

 

Jeśli chcesz uzyskać poradę prawną, skorzystaj z formularza.

 

 

Jeśli masz pytanie techniczne lub uwagi dotyczące serwisu ePorady24 skontaktuj się z:

 

  • Mirosław Kielar – współwłaściciel,
  • Gerard Gawek - współwłaściciel,
  • Aleksandra Haudek – Biuro Obsługi Klienta,
  • Maciej Haudek – Biuro Obsługi Klienta.

 

e-mail: porady@eporady24.pl lub m.kielar@eporady24.pl – odpowiadamy na każdego maila tak szybko, jak to jest możliwe.
tel. kom. 504 180 577 (telefony odbieramy w godz. 9-16 w dni powszednie)

UWAGA! Nie udzielamy porad prawnych telefonicznie i w miejscu prowadzenia działalności.

Jeśli masz pytanie dotyczące Twojej sprawy to przed rozmową telefoniczną przygotuj numer pytania.

 

Numer konta w Alior Banku: 52249000050000450036340589
Odbiorca: Lexine Gawek i Kielar Spółka Jawna,
ul. Witkowicka 82, 31-242 Kraków
W tytule przelewu wpisz koniecznie sześciocyfrowy NUMER TWOJEGO PYTANIA.

 

Faks: 12 444 17 33
Wysyłając do nas faks koniecznie podaj numer pytania, którego dotyczą przesyłane dokumenty.

 

Reklama – e-mail: reklama@eporady24.pl

Program partnerski – e-mail: partner@eporady24.pl

 

Jeśli zamierzasz przesłać duże załączniki, najlepiej wyślij je na adres pliki@eporady24.pl, koniecznie podając numer pytania.

 

JAK PRACUJEMY

Zdajemy sobie sprawę, że klienci mogą nie wiedzieć, czego się spodziewać po naszych usługach. Dlatego chcielibyśmy rozwiać wątpliwości – opisując, jak pracujemy i jak wygląda cały proces zadawania pytań.

 

Oto 7 najważniejszych etapów...

1.   Uzyskanie linku do panelu administracyjnego

Aby zadać pytanie, wystarczy podać swoje imię oraz e-mail – dzięki temu klienci pozostają anonimowi (nawet dla prawnika, który będzie udzielał odpowiedzi).

 

Nie wymagamy więcej danych, ponieważ szanujemy prywatność.

Wiemy, że niektóre pytania mogą być krępujące, czy nawet wstydliwe, dlatego potrzebne informacje ograniczyliśmy do minimum.

 

Na maila przesyłamy link do indywidualnego panelu klienta.

2.   Zadanie pytania

Panel klienta to miejsce, w którym można zadać pytanie (w razie potrzeby można też załączyć odpowiednie pliki np. z dokumentami, pismami, zdjęciami). Dzięki panelowi można na bieżąco śledzić status pytania, zadawać dodatkowe pytania oraz dokonywać płatności.

3.   Wycena pytania

Po zadaniu pytania wysyłamy wycenę usługi w ciągu 1 godziny*. Wycena pytania jest zupełnie bezpłatna! Jeśli cena nie jest zadowalająca, można BEZ KONSEKWENCJI zrezygnować z naszych usług. Zadanie pytania do niczego nie zobowiązuje.

4.   Akceptacja wyceny i przydzielenie pytania

Po akceptacji wyceny pytanie trafi do odpowiedniego prawnika. Dzięki temu gwarantujemy, że sprawą zajmie się doświadczony prawnik, radca prawny, doradca podatkowy lub adwokat.

 

Nie ma możliwości, by pytanie zostało przydzielone prawnikowi, który nie ma doświadczenia w danej dziedzinie prawa!

5.   Odpowiedź prawnika

W 99% przypadków odpowiedź na pytanie przesyłamy w ciągu 24 godzin, licząc od chwili zaksięgowania wpłaty na koncie (jeśli pytanie jest skomplikowane – wówczas o terminie odpowiedzi informujemy mailowo; pisma i pozwy są opracowywane w przeciągu 3 dni).

Jeśli zależy Ci na szybkości odpowiedzi, to możesz:

 

skorzystać z przelewu poprzez system PayU.pl (platnosci.pl),

wpłacając przelewem możesz wysłać nam potwierdzenie wpłaty na adres porady@eporady24.pl i odpowiedź zostanie udzielona szybciej.

 

Chcąc otrzymać fakturę, prosimy podać dane potrzebne do jej wystawienia w swoim panelu.

6.   Pytania dodatkowe

Oczywiście w cenie porady udzielamy odpowiedzi na pytania dodatkowe (w zakresie pytania głównego), dlatego umożliwiamy zadawanie nieograniczonej liczby pytań dodatkowych w nieograniczonym czasie. Co to znaczy?

 

Jeśli w odpowiedzi prawnika coś okaże się niejasne, można go o to dopytać. Jeśli nadal będą wątpliwości – można dopytywać do skutku, aż wszystko się wyjaśni.

7.   Gwarancja satysfakcji

Pragniemy zaoferować GWARANCJĘ SATYSFAKCJI. Na czym ona polega?

Jeżeli pomimo zadania pytań dodatkowych

nie będziesz zadowolony z odpowiedzi

prawnika i nam to uzasadnisz –

zwracamy całość lub część opłaty.

Zobacz szczegóły »

 

Pozdrawiamy, Mirosław Kielar i Gerard Gawek
właściciele serwisu www.ePorady24.pl

 

* W dni robocze – w godzinach od 7 do 20. W weekendy i święta – do 4 godzin.

 

 

wizytówka Szukamy prawników »