Mamy 7418 opinii naszych Klientów
Zadaj pytanie » Zadaj pytanie »

O NAS

Oto nasza historia

 

Był rok 2006. Na pomysł stworzenia serwisu z poradami prawnymi przez internet wpadł Mirek, były inżynier, razem ze znajomym prawnikiem. Później doszedł Gerard – informatyk, który był na zakręcie życiowym, ponieważ współpraca z poprzednim wspólnikiem mu nie wyszła. We trójkę stworzyliśmy ePorady24.

 

Serwis rozwijał się długo, ponieważ długo szukaliśmy odpowiednich prawników. Takich, którzy – po pierwsze – rozumieją specyfikę internetu, po drugie – przystępnym językiem udzielą porady osobom niezwiązanym z prawem na co dzień i – po trzecie – w razie potrzeby przygotują odpowiednie pisma czy nawet osobiście pomogą klientom w sądzie.

 

Wreszcie udało nam się zebrać grupę doświadczonych specjalistów. Dzięki temu, że każdy z nich udziela porad z tej dziedziny, w której się specjalizuje, jesteśmy w stanie rozwiązać najbardziej skomplikowane problemy prawne.

 

Od 2006 roku wiele się wydarzyło, nie ma już z nami prawnika, współzałożyciela serwisu, ale jedno się nie zmieniło: naszą misją jest pomoc prawna wszystkim potrzebującym osobom, dlatego od samego początku wszystkie nasze treści udostępniamy za darmo, a opłaty pobieramy tylko za porady prawne w indywidualnych sprawach.

 

Ponieważ sami nie jesteśmy prawnikami, na problemy prawne patrzymy z tej samej perspektywy co klienci. Zdajemy sobie sprawę z zawiłości polskiego prawa i jest dla nas oczywiste, że porady prawne, aby były skuteczne, muszą być przede wszystkim jasne i zrozumiałe. Aby sprostać tym wymaganiom, współpracujemy z kilkudziesięcioma znakomitymi prawnikami, za których porady bierzemy pełną odpowiedzialność. Pomogliśmy dotąd tysiącom osób i mamy nadzieję, że grono naszych klientów stale będzie się zwiększać.

 

Za reklamę naszych usług niech posłużą opinie klientów.

 

 

Pozdrawiamy,
Mirosław – „były inżynier”, Gerard – informatyk
właściciele serwisu www.ePorady24.pl

 

P.S. Dbamy o Twoje prawa!

 

JAK PRACUJEMY

Zdajemy sobie sprawę, że możesz mieć wątpliwości, czego możesz oczekiwać po skorzystaniu z naszych usług. Dlatego chcielibyśmy Ci przybliżyć to, jak pracujemy i jak wygląda cały proces zadawania pytań.

 

Oto 6 najważniejszych etapów...

1.   Zadanie pytania i uzyskanie linku do panelu administracyjnego

Aby zadać pytanie, musisz podać tytuł pytania, treść pytania, ewentualnie załączyć odpowiednie pliki) oraz swoje imię oraz e-mail – dzięki temu pozostaniesz anonimowy (nawet dla prawnika, który będzie udzielał odpowiedzi).

 

Nie wymagamy żadnych więcej danych, ponieważ szanujemy Twoją prywatność.

Wiemy, że niektóre pytania mogą być krępujące czy nawet wstydliwe, dlatego ilość potrzebnych informacji ograniczyliśmy do minimum.

2.   Wycena pytania

Po zadaniu pytania otrzymasz jego wycenę w ciągu 1 godziny*. Pamiętaj, że wycena pytania jest zupełnie bezpłatna! Jeśli uznasz, że cena nie jest zadowalająca, możesz BEZ KONSEKWENCJI zrezygnować z naszych usług.

 

W mailu, który otrzymasz na podany przez Ciebie adres mailowy, otrzymasz link do specjalnego panelu administracyjnego, w którym możesz sprawdzić wycenę swojego pytania.

 

Co to takiego ten panel?

Jest to miejsce, w którym możesz poznać wycenę swojego pytania. Dzięki panelowi możesz na bieżąco śledzić status pytania, zadawać dodatkowe pytania oraz dokonywać płatności. W przyszłości pytania należy zadawać bezpośrednio przez swój panel.

3.   Akceptacja wyceny i przydzielenie pytania

Po tym, jak zaakceptujesz wycenę, Twoje pytanie trafi do odpowiedniego prawnika. Dzięki temu będziesz miał pewność, że Twoją sprawą zajmie się specjalista. Jeśli Twoje pytanie dotyczy np. prawa podatkowego, możesz być pewny, że odpowie na nie prawnik specjalizujący się w tej dziedzinie; jeśli prawa karnego – zajmie się nim karnista itd.

 

Nie ma możliwości, by pytanie zostało przydzielone prawnikowi, który nie ma doświadczenia w danej dziedzinie prawa!

4.   Odpowiedź prawnika

Licząc od chwili zaksięgowania wpłaty na koncie, już w ciągu 24 godzin otrzymasz odpowiedź na swoje pytanie (chyba że pytanie jest skomplikowane – wówczas o terminie odpowiedzi zostaniesz poinformowany; pisma i pozwy są opracowywane w przeciągu 3 dni). Jeśli zależy Ci na szybkości odpowiedzi, to możesz:

 

skorzystać z przelewu poprzez system platnosci.pl,

wpłacając przelewem możesz wysłać nam potwierdzenie wpłaty na adres porady@eporady24.pl i odpowiedź zostanie udzielona szybciej.

 

Jeżeli chcesz otrzymać fakturę wpisz dane potrzebne do jej wystawienia w swoim panelu.

5.   Pytania dodatkowe

Jesteśmy przygotowani na to, że możesz mieć pytania dodatkowe (oczywiście w zakresie pytania głównego), dlatego umożliwiamy zadawanie nieograniczonej ilości pytań dodatkowych w nieograniczonym czasie. Co to znaczy?

 

Jeśli np. coś wyda Ci się niejasne w odpowiedzi prawnika, możesz go o to dopytać. Jeśli nadal będziesz miał wątpliwości – możesz dopytywać do skutku, aż wszystko się wyjaśni.

6.   Gwarancja satysfakcji

Co jeśli mimo wszystko będziesz niezadowolony z odpowiedzi? Otóż pragniemy zaoferować Ci GWARANCJĘ SATYSFAKCJI. Na czym ona polega?

To bardzo proste:

jeżeli pomimo zadania pytań dodatkowych

nie będziesz zadowolony z odpowiedzi prawnika

i uzasadnisz nam to – zwrócimy Ci pieniądze.

Zobacz szczegóły »

Nie czekaj więc, aż problem sam się rozwiąże. Zadaj pytanie już teraz i pozbądź się niepotrzebnych zmartwień!

 

Pozdrawiamy, Mirosław – „były inżynier”, Gerard – informatyk

właściciele serwisu www.ePorady24.pl

 

* W dni robocze – w godzinach od 7 do 20. W weekendy i święta – do 4 godzin.

 

wizytówka Szukamy prawników »