
Dlaczego warto?Numer telefonu pozwoli na kontakt
w przypadku podania nieprawidłowego e-maila.
Otrzymasz SMS o wycenie i przygotowaniu
głównej odpowiedzi, a także w przypadku
problemów technicznych. Wiele razy podany
numer pomógł szybciej rozwiązać problem.
Wycenę wyślemy do 1 godziny
* W dni robocze w godzinach od 7 do 20.
* W weekendy i święta do 2 godzin.
Zadanie pytania do niczego nie zobowiązuje!
Pracujemy 7 dni w tygodniu
1 Zadanie pytania
Wyślij pytanie przez formularz. Ważne, abyś podał poprawny e-mail.
2 Wycena zlecenia
Do 1 godziny otrzymasz wycenę, która jest bezpłatna i do niczego nie zobowiązuje.
3 Opłacenie usługi
Możesz skorzystać z różnych opcji płatności: PayU, PayPal, tradycyjny przelew.
4 Realizacja usługi
W większości przypadków do 24 h (pisma 72 h) otrzymasz odpowiedź.
Klauzule informacyjne dla klientów
Zgodnie z art. 13 RODO informujemy, że:
administratorem Pana/Pani danych osobowych jest spółka Lexine Gawek i Kielar Spółka jawna, z siedzibą przy ul. Witkowickiej 82, 31-242 Kraków, KRS 0000335571, NIP 7010197031, adres e-mail: porady@eporady24.pl, zwana dalej Spółką;
Inspektorem Ochrony Danych w Spółce jest pani Monika Wycykał, adres e-mail: iod@eporady24.pl;
Pana/Pani dane osobowe mogą być przetwarzane w celu:
dokonania wyceny usługi i wykonania usługi — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy); podanie nazwiska jest nieobowiązkowe, dlatego jeżeli decyduje się Pan/Pani je podać, to przetwarzanie następuje na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
rozpatrzenia reklamacji — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
kontaktu telefonicznego w sprawach związanych z realizacją usługi — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda);
przesyłania powiadomień sms o komunikatach w panelu klienta — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda);
wystawienia faktury i spełnienia innych obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa);
przechowywania nieopłaconych zapytań — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
badania satysfakcji z oferowanych usług — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
tworzenia rejestrów i ewidencji związanych z RODO, w tym rejestru osób, które zgłosiły sprzeciw zgodnie z RODO — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
udzielenia rabatu — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda);
ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
archiwalnym i dowodowym, na potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą służyć wykazywaniu faktów — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
analitycznym, polegającym między innymi na analizie danych zbieranych automatycznie przy korzystaniu ze strony internetowej, w tym cookies — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
wykorzystywania cookies na stronie internetowej — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda);
administrowania stroną internetową — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
zamieszczenia komentarza na stronie internetowej — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda);
zamieszczenia przez Pana/Panią opinii o usługach — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda).
w każdej chwili może Pan/Pani wycofać udzieloną zgodę, przy czym wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
podanie wszystkich danych osobowych jest dobrowolne, jednak:
podanie takich danych, jak imię oraz adres e-mail jest konieczne do wyceny usługi i zawarcia umowy (bez tych danych wykonanie usługi będzie niemożliwe);
podanie takich danych, jak imię, adres e-mail, numer zlecenia jest konieczne do rozpatrzenia reklamacji, a w przypadku zwrotu pieniędzy — także podanie adresu zamieszkania i numeru rachunku bankowego;
podanie takich danych, jak imię i nazwisko lub firma, adres siedziby, numer NIP jest konieczne do wystawienia faktury za usługi (bez tych danych wystawienie faktury nie będzie możliwe);
podanie takich danych, jak imię i adres e-mail jest konieczne do udzielenia rabatu na przyszłe usługi (bez tych danych udzielenie rabatu nie będzie możliwe);
Pana/Pani dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania;
Pana/Pani dane osobowe mogą zostać ujawnione naszym prawnikom, firmom obsługującym płatności, firmie hostingowej, firmie księgowej, firmie ubezpieczeniowej, firmie odpowiedzialnej za wysyłkę sms; oprócz tego możemy zostać zobowiązani na podstawie przepisu prawa do udostępnienia Pani danych osobowym podmiotom prywatnym i publicznym;
w związku z korzystaniem przez nas z popularnych usług (Facebook, Microsoft, Google, Zendesk) Pana/Pani dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego: Stanów Zjednoczonych, na podstawie decyzji wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12 lipca 2016 r., i będą przekazywane wyłącznie tym odbiorcom, którzy przystąpili do programu Privacy Shield; w każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do uzyskania kopii danych osobowych przekazanych do państwa trzeciego;
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane:
przez okres 3 lat lub 10 lat + 1 rok — w odniesieniu do danych osobowych wiążących się z zawarciem i wykonaniem umowy (długość okresu zależy od tego, czy obie strony są przedsiębiorcami czy też nie);
przez okres 6 miesięcy — w odniesieniu do danych osobowych, które zostały zebrane przy wycenie usługi, a jednocześnie nie doszło do niezwłocznego zawarcia umowy;
przez okres 5 lat — w odniesieniu do danych osobowych wiążących się ze spełnieniem obowiązków z prawa podatkowego;
do czasu cofnięcia zgody lub osiągnięcia celu przetwarzania — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody;
do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora lub do celów marketingowych;
do czasu zdezaktualizowania się lub utraty przydatności — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych głównie do celów analitycznych, wykorzystania cookies i administrowania stroną internetową;
posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych;
posiada Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeżeli uważa Pan/Pani, że Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem;
dostępny jest również pełny tekst Polityki prywatności.
15 128 pozytywnych opinii
zadowolonych klientów ›
Ponad 134,9 tysięcy
zrealizowanych zleceń ›
Pytania dodatkowe (do zakresu)
bez żadnych ograniczeń ›
25 maja 2018 r. wchodzą w życie nowe, rewolucyjne przepisy RODO, znacząco zmieniając zakres ochrony danych osobowych.
W gronie prawników, informatyków i specjalistów od danych osobowych opracowaliśmy Dokumentację Wdrożenia RODO.
Dokumenty są przygotowane dla różnego typu działalności: od jednoosobowej działalności, poprzez mikroprzedsiębiorstwo, do małej i średniej firmy, a kończąc na wieloosobowym przedsiębiorstwie.
Stworzyliśmy cztery pakiety do wyboru oraz opcję zakupu wybranych dokumentów.
Zawiera niezbędne* dokumenty do samodzielnego wypełnienia, np. dla jednoosobowej działalności i mikrofirmy zatrudniającej do kilku osób, np. dla małego sklepu internetowego lub stacjonarnego.
Koszt Pakietu Podstawowego to 770 zł brutto.
Kliknij i sprawdź
co zawiera Pakiet Podstawowy »
Zawiera niezbędne* dokumenty dla średniej działalności do samodzielnego wypełnienia, np. dla średniego sklepu internetowego, sklepu stacjonarnego, kilkuosobowej firmy.
Koszt Pakietu Podstawowego to 1270 zł brutto.
Kliknij i sprawdź
co zawiera Pakiet Standardowy »
Zawiera komplet* dokumentów dla średniej lub dużej działalności – 100 dokumentów z różnymi wariantami w zależności od specyfiki działalności.
Koszt Pakietu Pełnego to 1870 zł brutto.
Kliknij i sprawdź
co zawiera Pakiet Pełny »
* – cena nie uwzględnia aktualizacji i zmian w regulaminie (o ile regulamin jest wymagany).
Można również zlecić przygotowanie i wypełnienie dokumentacji naszym prawnikom. W takim przypadku konieczne będzie przesłanie nam danych dotyczących działalności firmy. Tabele do wypełnienia danych znajdują się w Wytycznych RODO » – przekażemy je kupującemu po zakupie Pakietu Premium w cenie usługi.
Koszt dla małego sklepu, niewielkiej działalności to 2470 zł brutto.
Ostateczny koszt wypełnienia dokumentów w Pakiecie Premium zostanie przesłany indywidualnie po ustaleniu zakresu działania firmy.
Wycenę potwierdzimy po przesłaniu nam istotnych informacji w zakresie prowadzonej działalności. Informacje obejmują następujące główne elementy:
• Forma i zakres prowadzonej działalności (prosimy link do strony internetowej).
• Rodzaj i zakres zbieranych danych osobowych (np. e-mail, telefon, imię, nazwisko, adres itp.).
• Liczba pracowników na umowy o pracę/umowy-zlecenia.
• Czy firma zatrudnia obcokrajowców?
• Czy działalność prowadzona jest stacjonarnie, zdalnie czy na oba sposoby?
Kliknij i zobacz
porównanie pakietów »
![]() | ![]() | ![]() | |
Polityka ochrony danych osobowych (z wykazem załączników) | ✓ | ✓ | ✓ |
instrukcja zarządzania systemami informatycznymi + 12 załączników | ✗ | ✓ | ✓ |
polityka prywatności – dla klientów | ✓ | ✓ | ✓ |
wykaz stosowanych klauzul informacyjnych — dla klientów + wykaz stosowanych klauzul informacyjnych – dla rekrutujących się | ✓ | ✓ | ✓ |
oświadczenie o zapoznaniu się z informacjami – klienci + oświadczenie o zapoznaniu się z informacjami – rekrutujący się | ✓ | ✓ | ✓ |
wykaz stosowanych klauzul zgód | ✓ | ✓ | ✓ |
wzór umowy o współadministrowanie danymi osobowymi | ✗ | ✗ | ✓ |
wzór umowy o pracę dla Inspektora Ochrony Danych | ✗ | ✗ | ✓ |
wzór umowy o świadczenie usług Inspektora Ochrony Danych | ✗ | ✗ | ✓ |
wzór umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych + wykaz zaakceptowanych podmiotów przetwarzających + wzór sprzeciwu wobec podmiotu przetwarzającego + wzór zawiadomienia o naruszeniu ochrony danych osobowych | ✓ | ✓ | ✓ |
procedura zarządzania ryzykiem + wzór raportu z zarządzania ryzykiem + procedura określająca zasady szacowania ryzyka + wzór arkusza do szacowania ryzyka + wykaz przykładowych zagrożeń i podatności | ✓ | ✓ | ✓ |
procedura przeprowadzania oceny skutków dla ochrony danych osobowych + wzór dokumentu oceny skutków dla ochrony danych osobowych + procedura określająca szacowanie ryzyka naruszenia praw i wolności + wzór arkusza do szacowania ryzyka naruszenia praw i wolności | ✗ | ✓ | ✓ |
procedura przeprowadzania uprzednich konsultacji z Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych | ✗ | ✓ | ✓ |
wzór pisma do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych | ✗ | ✗ | ✓ |
procedura postępowania w przypadku naruszeń ochrony danych osobowych | ✗ | ✓ | ✓ |
procedura zawiadamiania o naruszeniu ochrony danych osobowych | ✗ | ✓ | ✓ |
wzór zawiadomienia o naruszeniu — podmiot danych | ✗ | ✗ | ✓ |
procedura privacy by design i privacy by default | ✗ | ✗ | ✓ |
procedura określająca zasady profilowania i zautomatyzowanego podejmowania decyzji | ✗ | ✗ | ✓ |
procedura usuwania i niszczenia danych osobowych | ✗ | ✓ | ✓ |
wykaz okresów przetwarzania danych osobowych | ✗ | ✓ | ✓ |
procedura nadawania, zmiany i odbierania upoważnień | ✗ | ✓ | ✓ |
wzór wniosku o nadanie upoważnienia + wzór wniosku o zmianę upoważnienia + wzór wniosku o odebranie upoważnienia | ✗ | ✓ | ✓ |
wzór upoważnienia do przetwarzania danych osobowych | ✓ | ✓ | ✓ |
wzór oświadczenia o zapoznaniu się z dokumentami z zakresu ochrony danych osobowych, oświadczenia o odbyciu szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych, oświadczenia o przestrzeganiu ochrony danych osobowych oraz ustalonych procedur | ✓ | ✓ | ✓ |
szczegółowy opis uprawnień osób fizycznych + procedura realizacji uprawnień osób fizycznych | ✗ | ✓ | ✓ |
wzór zawiadomienia o przedłużeniu terminu na rozpatrzenie żądania | ✗ | ✗ | ✓ |
wzór zawiadomienia o niepodjęciu działań | ✗ | ✗ | ✓ |
kryteria ustalania rozsądnych opłat | ✗ | ✗ | ✓ |
wzór informacji o wysokości opłaty | ✗ | ✗ | ✓ |
wzór odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji na temat przetwarzania danych osobowych | ✗ | ✗ | ✓ |
wzór odpowiedzi na wniosek o przekazanie kopii danych osobowych | ✗ | ✗ | ✓ |
wzór odpowiedzi na wniosek o sprostowanie danych osobowych | ✗ | ✗ | ✓ |
wzór odpowiedzi na wniosek o uzupełnienie danych osobowych | ✗ | ✗ | ✓ |
wzór odpowiedzi na wniosek o usunięcie danych osobowych | ✗ | ✗ | ✓ |
wzór odpowiedzi na wniosek o ograniczenie przetwarzania danych osobowych | ✗ | ✗ | ✓ |
wzór zawiadomienia odbiorców (innych administratorów) | ✗ | ✗ | ✓ |
wzór odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji o odbiorcach danych osobowych | ✗ | ✗ | ✓ |
wzór odpowiedzi na wniosek o przekazanie danych osobowych w celu przekazania ich przez podmiot danych | ✗ | ✗ | ✓ |
wzór odpowiedzi na wniosek o przekazanie danych osobowych innemu administratorowi przez Administratora Danych Osobowych | ✗ | ✗ | ✓ |
wzór odpowiedzi na sprzeciw | ✗ | ✗ | ✓ |
wzór odpowiedzi na sprzeciw wobec decyzji podjętej w sposób zautomatyzowany | ✗ | ✗ | ✓ |
wzór rejestru czynności przetwarzania | ✓ | ✓ | ✓ |
wzór rejestru wszystkich kategorii czynności przetwarzania | ✗ | ✓ | ✓ |
wzór rejestru naruszeń | ✓ | ✓ | ✓ |
wzór rejestru informacji o wykonywaniu praw | ✗ | ✓ | ✓ |
wzór rejestru żądań udostępnień danych osobowych | ✗ | ✓ | ✓ |
wzór ewidencji zbiorów danych osobowych | ✗ | ✓ | ✓ |
wzór ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych | ✗ | ✓ | ✓ |
wzór ewidencji podmiotów przetwarzających | ✗ | ✓ | ✓ |
wzór ewidencji odbiorców danych osobowych | ✗ | ✓ | ✓ |
wzór ewidencji pomieszczeń | ✗ | ✓ | ✓ |
wzór ewidencji programów komputerowych (aplikacji) | ✗ | ✓ | ✓ |
wzór ewidencji nośników danych osobowych | ✗ | ✓ | ✓ |
wzór uchwały zarządu o wyznaczeniu Inspektora Ochrony Danych | ✗ | ✓ | ✓ |
wzór dokumentu wyznaczającego Inspektora Ochrony Danych | ✗ | ✓ | ✓ |
wzór uchwały zarządu o wyznaczeniu Administratora Systemów Informatycznych | ✗ | ✓ | ✓ |
wzór dokumentu wyznaczającego Administratora Systemów Informatycznych | ✗ | ✓ | ✓ |
wzór uchwały o wprowadzeniu Polityki ochrony danych osobowych | ✗ | ✓ | ✓ |
wykaz podstaw prawnych przetwarzania danych osobowych | ✗ | ✓ | ✓ |
wykaz podstaw prawnych przekazywania danych osobowych do państw trzecich | ✗ | ✓ | ✓ |
zasady ochrony pomieszczeń | ✗ | ✓ | ✓ |
wzór upoważnienia do przebywania w obszarze przetwarzania | ✗ | ✓ | ✓ |
opis stosowanych środków technicznych i organizacyjnych | ✗ | ✓ | ✓ |
regulamin bezpieczeństwa dla zatrudnionych | ✓ | ✓ | ✓ |
schemat obiegu dokumentów | ✗ | ✓ | ✓ |
wzór planu audytu | ✗ | ✓ | ✓ |
wzór raportu z audytu | ✗ | ✓ | ✓ |
* Indywidualny Pakiet PREMIUM będzie zawierał wszystkie niezbędne dokumenty w zależności od prowadzonej działalności, zatrudnionych pracowników itp. |
Dokumenty są opracowane w takiej formie, że pola do wypełnienia są wyraźnie oznaczone i posiadają opisy, jak powinno się je uzupełnić.
Przykładowa strona poniżej.
Po zakupie podamy link do plików, które będzie można ściągnąć na lokalny dysk. Pliki mają rozszerzenie .doc oraz .xls i oczywiście będzie je można edytować samodzielnie na własnym komputerze.
Dokumentacja Wdrożenia RODO jest przygotowana pod indywidualne potrzeby przedsiębiorców i – w zależności od pakietu – jest dostosowana dla małej, jednoosobowej firmy, sklepu stacjonarnego czy też dużej firmy np. transportowej, która będzie musiała zatrudnić Inspektora Danych Osobowych.
Dokumenty można wypełnić samodzielnie we współpracy z informatykiem lub zlecić to nam.
Prosimy o kontakt przez poniższy formularz w przypadku zainteresowania ofertą lub przesłania zapytania na e-mail porady@eporady24.pl
W serwisie ePorady24.pl kilkudziesięciu prawników już ponad 10 lat pomaga klientom w każdej dziedzinie prawa, m.in. w zakresie danych osobowych, aktualnie także w zakresie RODO.
Zrealizowaliśmy blisko 100 tys. usług prawnych. Opinie naszych klientów dostępne są pod linkiem »
Dane firmy: „Lexine” Gawek i Kielar Spółka Jawna, ul. Witkowicka 82, 31-242 Kraków
KRS 0000335571 • REGON 141990967 • NIP 7010197031
Obsługa techniczna: +48 797 533 645, email: porady@eporady24.pl •
Telefonicznie nie udzielamy porad • Porady prawne są płatne – szczegóły •
©Copyright 2007-2025 ePorady24.pl