Mamy 10 755 opinii naszych Klientów
Zadaj pytanie » Zadaj pytanie »

Indywidualne Porady Prawne

Masz podobny problem?
Opisz nam go i zadaj pytania.

(zadanie pytania do niczego nie zobowiązuje)

Nieuczciwy doradca kredytowy

Autor: Eliza Rumowska • Opublikowane: 06.08.2018

Mam problem z doradcą kredytowym. Ustaliliśmy, że złoży wnioski o kredyt hipoteczny dla mnie do trzech banków, tymczasem wygląda na to, że złożył tylko do jednego – a w nim i tak nie mogę dowiedzieć się, na jakim etapie jest postępowanie. Co mogę zrobić z tym nieuczciwym doradcą kredytowym? Niestety nie mamy żadnej umowy.


Masz podobny problem? Kliknij tutaj i zadaj pytanie.

Eliza Rumowska

»Wybrane opinie klientów

Rewelacja!!! Wszystko bardzo klarownie wytłumaczone. Korzystałem z usług nie jednego prawnika, ale tak przygotowane pismo i objaśnienia jakie otrzymałem wprawiło mnie w zdumienie. Wszystko na najwyższym poziomie!!! Polecam serdecznie i dziękuję całemu zespołowi ePorady24, a w szczególności Panu Karolowi Jokielowi.
Zbyszek
Żadna opinia nie wyrazi mojej wdzięczności dla zespołu ePorady. Moja sprawa wydawała mi się tak skomplikowana, że nie do rozwiązania. Nie wiedziałem, od której strony ją zacząć. Szperając w internecie, natrafiłem na ePorady i okazało się, że moją sprawę można zacząć od strony, której absolutnie bym się nie spodziewał.
Jestem bardzo zadowolony z obrotu sprawy, która mnie dotyczy. Z tak znikomych danych, które przekazałem, otrzymałem pismo tak profesjonalnie napisane, jakby zespół ePorady był moim bardzo dobrym znajomym i znał mój problem tak dobrze jak ja. Dziękuję bardzo i będę polecał wszystkim korzystanie z waszych usług.
Henryk
Bardzo, bardzo dziękuję!!! W ciągu dwóch dni otrzymałam więcej wiadomości na temat mojej sprawy niż w ciągu 2 miesięcy od dwóch adwokatów!!!! Do tej pory dowiadywałam się tylko, jakie prawa ma osoba, która naraziła mnie na ogromne szkody, i jakie konsekwencje grożą mi, jeżeli nie będę respektować tych praw. Nawet odpowiedź na dodatkowe pytanie nastąpiła szybciej i była bardziej wyczerpująca niż trwająca od tygodnia dyskusja na ten temat z moim pełnomocnikiem (teraz byłym). O kosztach nie mówiąc. BARDZO POLECAM!!!
Małgorzata
Widziałem już wiele pozwów, ale sporządzony przez prawnika z eporady24.pl jest prawdziwym majstersztykiem i wyrazem profesjonalizmu. Jasno, konkretnie, przy minimum słów, maksimum treści. Do tego relacja jakości do ceny również znajduje swoje uzasadnienie. Z pełnym przekonaniem wygranej sprawy zanoszę pozew do sądu. Nikomu nie należy życzyć sądowych spraw, ale gdyby zaszła potrzeba, z pełnym przekonaniem mogę polecić eporady24.pl.
Jacek
Powiem tak: cuda załatwiane są od ręki! Na sprawie w sądzie sędzina była zaskoczona tak profesjonalnym i rzeczowym przygotowaniem, a wszystko dzięki ePorady24! Zakończyłem sprawę i wygrałem!!!! Polecam ten serwis i serdecznie dziękuję. Tak sprawnej obsługi mógłby pozazdrościć każdy inny serwis! Prawnicy są na najwyższym poziomie!!! Polecam z całego serca!!!
Zbyszek

Nie ukrywam, że brak jakiejkolwiek umowy w doradca kredytowym przy równoczesnym powierzeniu mu swych spraw zapewne w oparciu o udzielone pełnomocnictwo, którego treści jak mniemam także Pan nie posiada – jest dość ryzykownym posunięciem.

 

Oto bowiem taki „doradca” kimkolwiek byłby, może skutecznie działać w Pana sprawie wobec innych podmiotów (banków, parabanków itp.). Niepokojący jest opis stanu aktualnego Pana spraw. Jeżeli bowiem doradca miał rozpoznać rynek poprzez złożenie wniosków do kilku banków, a generalnie tylko w jednym banku jest domniemanie, że zawnioskował o „coś” w Pana sprawie, to oznaczać może, że ten Pan zapragnął wykonać zlecenie „na skróty”. Roztaczając przez klientem wizję wyboru najlepszej oferty – złożył tylko w jednym miejscu dokumenty i tu tylko oczekuję finału. Działanie takie jest tym bardziej zaskakujące, że placówka bankowa, zasłaniając się tajemnicą, odmawia Panu udostępnienia informacji o Pana wniosku. To jakaś paranoja! Taka argumentacja mija się z istotą ochrony danych, bo oznaczałoby, że bank chroni Pana dane przed… Panem?! Wszystko to zwiastuje działania „doradcy” poza standardami obsługi w tej dziedzinie wymaganej. Na pewno bez problemu takiej osobie da się postawić zarzut nienależytej staranności.

 

W takiej sytuacji najprostszym i najbardziej przystającym do standardów cywilnoprawnych byłoby zadziałanie poprzez wezwanie pisemne  „doradcy” do:

 

  1. złożenia wyjaśnień, co i jakim zakresie czyni z używaniem Pana danych osobowych?
  2. odpowiedzi, jakie wymierne działania została wykonane w ramach zleconej sprawy?
  3. udostępnienia treści upoważnienia (pełnomocnictw), w oparciu o które działa.

 

Proszę zakreślić w swym piśmie ścisły termin, np. 7 dni, po którego bezskutecznym upływie wystąpi Pan na drogę prawną egzekwując odpowiedzialność z tytułu nienależytego wykonania zobowiązania z art. 471 i nast. Kodeksu cywilnego oraz z tytułu działania na Pana niekorzyść przy wykorzystaniu Pana danych osobowych i udzielonego pełnomocnictwa. Pismo proszę nadać poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, pozostawiając sobie kopię tegoż pisma.

 

Jeżeli chcesz wiedzieć więcej na ten temat – kliknij tutaj i zapytaj prawnika >>

 

wersja do druku drukuj

Komentarze (0):

Uwaga!
Szanowni Państwo!
Nasi prawnicy nie odpowiadają na pytania zadawane w formie komentarza pod tekstem. Jeśli chcą Państwo powierzyć swój problem naszym prawnikom, prosimy kliknąć tutaj >>

  • trzy + I =

»Podobne materiały

Uszkodzenie przesyłki – reklamacja

Za pośrednictwem firmy X zleciłem odbiór przesyłki. Firma odbierająca przesyłkę to firma Y (znana firma kurierska). Przesyłka, którą ubezpieczyłem na kwotę kilku tysięcy złotych, nie została oklejona odpowiednimi znaczkami (typu „uwaga szkło”), jak prosiłem w z

Reklamacja mebli kuchennych – jak prawidłowo złożyć reklamację?

Kupiłem meble kuchenne „na wymiar”. Po ich zamontowaniu okazało się, że źle zostały pobrane wymiary i są luki między szafkami, blat stołu jest za krótki, są szpary między szafkami – ogólnie jest wiele usterek. Kuchnię zareklamowałem (tylko telefonicznie, nie wysyła

Reklamacja telefonu komórkowego – moja reklamacja komórki została odrzucona!

Przedmiotem mojego pytania jest reklamacja telefonu komórkowego. Otóż oddałem telefon Nokia do naprawy, po czym serwis stwierdził: „W dostarczonym urządzeniu stwierdziliśmy uszkodzenie płyty głównej związane z ingerencją cieczy. Informujemy, że zgodnie z powyższym i na podstawie proc
Porad przez Internet udzielają
prawnicy z dużym doświadczeniem:
Prawnicy

Zapytaj prawnika

Zadanie pytania do niczego nie zobowiązuje!
Wycenę wyślemy do 1 godziny
wizytówka Szukamy ambitnego prawnika »